איך להכין שייק פירות בבית

אהבת את המתכון? שתפי עם חברות!

רגע לפני שהאביב מגיע כדאי למלא את המקפיא בהרבה פירות קפואים, כי שייק פירות קר ומזין זה בדיוק מה שיציל אתכם מהחום הישראלי, אבל חשוב מכך, זו אחת הדרכים הטעימות, הקלילות והכי מזינות לתת לגוף שלנו בוסט של אנרגיה ומלא מרכיבי תזונה סופר בריאים ואיכותיים.

בשורות הבאות תלמדו איך מכינים שייק פירות חלומי במרקם מושלם!

רגע לפני שמתחילים,

שייק פירות אפשר להכין מכל סוגי הפירות שיש אצל הירקן, אבל מה שנפלא בהם הוא, שאפשר להקפיא אותם מבעוד מועד, וכאשר רוצים לשקשק אותם יחד, פחות מוציאים את הטעמים הנבחרים מהמקפיא. 

וחשוב לא פחות, שייק פירות קפואים מכינים רק בבלנדר, ולא בשום מכשיר אחר, זאת על מנת להבטיח טחינה איכותית של הפירות וערבוב יסודי של כל מרכיבי השייק.

אז איך להכין שייק פירות?

סדר הכנסת המרכיבים לכוס של הבלנדר מאוד חשוב. מומלץ להניח את המרכיבים הקשים הקשים תחילה. אם מדובר בפירות קפואים הרי שאין לסדר חשיבות רבה, אך אם אתם מכינים שייק עם פירות טריים, כדאי להתחיל עם התפוחים והאגסים לדוגמה.

לאחר שסידרתם את כל הפירות זה הזמן להוסיף את הנוזלים שירכיבו את השייק – מים, מיץ סחוט מתפוזים טריים, מיץ רימונים, חלב שקדים או כל מרכיב נוזלי אחר.
בשלב הבא מוסיפים את המרכיבים הנוספים, יוגורט, שיבולת שועל, זרעי צ'יה, טחינה וכן הלאה.

לבסוף מוסיפים את קוביות קרח, שעושים חסד עם כל שייק פירות מכל סוג ובכל הטעמים והופכים אותם לסופר מרעננים.

 

טיפים למתחילים

  • תוספת של 2 כפיות זרעי צ'יה תמלא את השייק שלכם בנוגדי חמצון ובמרכיב חלבון טבעי מאוד איכותי. אם תתנו לשייק לשבת כמה שעות במקרר הוא יהיה סמיך יותר. מומלץ במיוחד למי שמשלב חלב שקדים או חלב מכל סוג אחר.
  • דרך נוספת להסמיך את השייק היא להוסיף כף טחינה או 2-3 אגוזי מלך, שגם יעשירו את השייק שלכם בשומנים בריאים.
  • אף על פי שבפירות יש כמות סוכר גבוהה, למי שזקוק להמתקה נוספת מומלץ לנסות ממתיקים מהטבע כמו סילאן תמרים, סירופ אגבה או סירופ מייפל טבעי.

 

מתכונים מומלצים לשייקים

מילקשייק פירות טבעוני

שייק פירות קפואים

שייק תות בננה